اسنادلانه جاسوس

اسناد!!!؟
امروز 12 آبان است و یک روز تا 13 آبان باقی مانده. صبح از بد شانسی یا خوش شانسی فقط صحنه خداحافظی مجری برنامه رهیافت را با بینندگانش دیدم که این هفته پرداخته بود به اسناد لانه جاسوسی و دو مهمان داشت ازقرار یکی معصومه ابتکار بود اون یکی رو هم نشناختم.
روزگار جالبی داریم در پست قبلی نوشتم تاریخ در کشور ما بارها تکرار شده یکی هم همین 13 آبان است و ماجرای عباس ها. سال 58 این یکی عباس که تفکرات آن موقعش در اوج قدرت بود یکه تازی می کرد آمد با همین اسناد مورد بررسی برنامه رهیافت پدر این عباس (+،+) را در آورد و چه تهمت ها که به او و سایر اعضای دولت موقت که نزد. ولی همین تجربه خیلی زود یه چیزی تو مایه های 20 سال بعد و جالب با همون اتهام که سر عباس قبلی آورده بود یعنی جاسوسی در همین 13 آبان و اسنادی مشابه بر سر خودش آمد.
جالب نیست، یکی از توصیه های من به هر کسی که از این ورا رد می شود، سر زدن به وبلاگ عباس عبدی است. کسی که در حال حاضر راهی جز وبلاگ نویسی برای بیان نظریات عقاید و خاطراتش پیدا نکرده!!
دیدن چگونگی برخورد او با 13 آبان خیلی چیز ها را نشان می دهد. آیا معتقد است آن حرکت اشتباه بود یا نه آن را در زمان خودش کار بسیار درستی می داند؟ نمی دونم، فقط می دونم همان هایی که الان عباس را به جاسوسی متهم می کنند در 20 سال آینده حداقل می توانند همین بهانه را بیاورند، نمی توانند؟؟
Powered by: Blogger
Based on Qwilm! theme.