دو تا نکته به اضافه پ.ن مهم

دو تا نکته به اضافه پ.ن مهم
# یه چیزی که مثل حناق گیر کرده توی گلوم و حتمن باید درباره اش اینجا چیزی بنویسم تیم ملی بسکتبال است. وجدانا گل کاشتن متاسفانه به دلیل مشکلات زندگی فقط بازی با کره جنوبی را کامل دیدم، البته بقیه بازی ها را تقریبا نصفه و نیمه موفق به دیدنشون شدم. اما همون یه بازی بد جور سر ذوق اوردم. بازی های بسیار مهیج و زیبایی از خودشون در می کردن (البته در اشل ایرانی اش، با ان بی ای و این جور لیگا کاری ندارم). از ایرانی جماعت بعید بود اینقدر هماهنگی. امیدوارم این حرکت رو به رشدی که بسکتبال ایران در این چند سال پیش گرفته با موفقیت به راه خود ادامه بدهد. تبریک مخصوص به ملت و همچنین دار و دسته آقای مشحون بابت مدال برنز 55 ساله، ان شاالله به زودی طلایش را هم بگیرن، استعدادشو حداقل به صورت بالقوه داریم.

# یه موضوع دیگه. می گم خوب شد این کریم خان زند حوس نکرد همگام با هم نوعان فرانسویش برای در اختیار گرفتن مسند وکیل الرعایایی به آرای عمومی رجوع کند. وگرنه معلوم نبود اعلام نتایج انتخابات چند سال بعد از حکومت قاجار اعلام می شد.
الان که سال 1385 هجری شمسی است و یه چیزی تو مایه های 300 سال از زمان زندیه می گذرد و این قدر علم و تکنولوژی و فرهنگ مردم و علی الخصوص حاکمان پیشرفت کرده، توی مملکت ما برای شمارش آرا از روش های 200 سال پیش استفاده می شود. آن وقت فکر کنم کریم خان بی نوا مجبور می شد برای شمارش آرای رعایایش به روش های رای خوانی درباریان کورش خدابیامرز رو بیاورد.
.............................................
پنگوئن نوشت: همین الان نتایج شورا های اراک اعلام شد. از لیست اصلاح طلبان فقط فریبا آباقری اون هم با رای بالایی اول شد و دیگه هیچ کی را نیاورد. آقای دکتر کاظمی هم نفر نهم شد که جزو آدم ها به درد به خور است. بقیه کسانی که رای آوردن یوسفی تبار، علی رجائی، اشرف بهادری، زینت السادات کریمی، مولایی نسب و حسن احمدی هستند. اکثرشون توی لیست های جناح راست بودن فکر کنم احمدی و رجایی مستقل باشن.
Powered by: Blogger
Based on Qwilm! theme.