مربی: پنگوئن

مربی: پنگوئن
# تیم ملی فوتبال امروز دومین بازی خودش رو در مقابل چین برگزار کرد. بازی خیلی قشنگی نبود خصوصا نیم ساعت اولش، خیلی افتضاح بود. خوب دیگه به هر حال این تیم ایرانه و طبیعتا دوست داریم همه تیم ها را ببرد.
یک نکته خیلی مهم بازی این بود که علی کریمی در بین دو نیمه تعویض شد خیلی حال کردم. اصولا من اعتقاد دارم علی کریمی به جز چند بازی استثنا، در بقیه بازی ها در این چند سال اخیر فقط با تکروی هایش روند تیمی بازی را خراب می کرد، حالا که اصلا تکروی هم یادش رفته! در ضمن اون فیلم هایی هم که در جام جهانی بعد از تعویضش در آورد که همه یادمونه. تازه مبعلی، خیلی خوب بازی کرد.
فریدون زندی هم خیلی حیفه که توی دفاع بازی کنه. امروز هر وقت جلو آمد یه حرکت درست و حسابی از خودش در کرد. یکی می گفت واسه اینکه هم زندی بیاد جلو و هم دفاع تیم سر و سامون بگیره باید رحمان را گذاشت چپ و جای او را با عقیلی پر کرد. به نظرم حرف درستی بود حالا جز قضیه فریدون حداقل از شر سوتی های بی موقع رضایی هم تا حدودی راحت می شیم.
فقط یه مشکل اساسی وجود داره و اون هم اینه که پنگوئن مربی تیم ملی نیست و گرنه می دونست با این سوگلی امیرخان چکار کند. بابا حالا اگه علی دایی سوگلی برانکو بود حداقل یه تجربه و مدیریتی به همراه اسم و رسم داشت. آخه این رضا عنایتی چی داره که هر جور شده باید توی زمین باشه!
راستی شعار هفته هم یادتون نره:
"مهدی مهدوی کیا
کیه؟کیه؟
اراکیه"!
# تیم جوانان والیبال سوم جهان شد. امروز حسابی به ایتالیا سر بودند و قشنگ بازی کردند و واقعا سومی حقشون بود. خسته نباشند. اما دیشب وجدانا جلوی روس ها هیچ کاری نمی تونستند بکنند، لامصب ها عجب قدرت دستی داشتند با این سن و سالشون!
به قول آقای مجری تلویزیون، هی قدر مربیان داخلی رو ندونید و بر خلاف فرمایشات حضرت والامقام و جلیل الارکان جناب آقای احمدی نژاد عمل کنید و برید مربی خارجی بیاورید و نون مربیان با دانش وطنی را سنگ کنید. تحویل بگیرید! کدام مربی خارجی مقام سومی جهان را کسب کرد.
یه خسته نباشید هم برای "آقای کارخانه" که ظاهرا در بین مربیان خارجی استثنا ایرانی در رفته!
برای اطلاع هم عرض کنم قطب جنوب خارج محسوب نمی شود!
# بازی امشب (به عبارت دیگر نیمه شب) برزیل و آرژانتین را هم از دست ندهید. بازیگر نقش اول هم جناب آقای "مینی مارادونا" یا همان "مسیدونا" تشریف دارند.
من که سرم درد می کنه و معلوم نیست بازی را ببینم، ولی شما ببینید و برایم تعریف کنید!
Powered by: Blogger
Based on Qwilm! theme.