پرسپولیس قهرمان می شه

# پرسپولیس قهرمان میشه ... خدا می دونه که حقشه ... به لطف یزدان و بچه ها ... پرسپولیس قهرمان میشه
لحظه ای که صد هزار نفر به رهبری "کریم باقری" مشغول خواندن این شعار مشهور بودند، برای اولین بار با تمام وجود آرزو کردم؛ ای کاش من هم یکی از آن صد هزار تنی بودم که یک صدا می خواندند ...
چقدر آن لحظه زیبا بود.

# کلی با خودم و پیش بینی هایم حال کردم. تقریبا دو ساعت قبل از شروع بازی در دانشگاه و در جمع بچه هایی که غیبت استاد آن ها را به گوشه ای جمع کرده بود، پیش بینی کردم؛ پرسپولیس یا بازی رو می بازه و یا با مردن مردن در دقیقه 4+90 گل برتری را خواهد زد ...
نه خداییش شما هم حال کردید پیش بینی را، فقط دو دقیقه اشتباه داشت!!!

# حالا که قراره پیش بینی های بدون نقصم را رو کنم اینم یک مورد دیگه:
پرسپولیس سال دیگه قطعا گند خواهد زد. از همین فردا سازمان تربیت بدنی و ایادی اش از مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره پرسپولیس گرفته تا شخص رئیس سازمان، از انواع دخالت های مستقیم و غیر مستقیم جهت بروز نقش پر رنگ خود در قهرمانی تیم کوتاهی نخواهند کرد. البته حضورتوامان حمید استیلی و افشین قطبی در یک اقلیم خود به خود خطر بالقوه دسته کشی ها و زیراب زنی های سال دیگر تیم را تضمین می کند. حالا این موارد را با تجربه تیم هایی که طی شش دوره گذشته لیگ برترقهرمان شده اند جمع کنید، می فهمید همچین هم بیراه نمی گم. همه این تیم ها سال بعد از قهرمانی، در آسیا که حرفی برای گفتن نداشته اند، در لیگ هم اگر به دسته یک سقوط نکرده باشند قطعا با صدر جدول فاصله زیادی داشته اند.
به هر حال پرسپولیس سال آینده وضعیت به مراتب بدتری از پرسپولیس امثال خواهد داشت. این خط و این هم نشان.
Powered by: Blogger
Based on Qwilm! theme.