ادامه داستان فیل (شتر) نامبارک و «شاه قلی» های حرف گوش کن!

ظاهرا این قضیه «فـ-ی.L.ت.e.ر» شدن وبلاگ من از چیزی که فکرش را می کردم جدی تر باشه! تا دیروز بنا به گفته دوست محترم آقای خسروبیگی به گمانم قضیه مربوط به ترس «شاه قلی» و همچنین ضرب المثل «از هول دیگ افتاد تو دوری» می شد. از این قرار که عاملان ispها پیشدستی کرده اند و قبل از غضب «شاه» و صدور حکم از سوی نهاد مربوطه، حکم «فـ-ی.L.ت.e.ر» شدن این وبلاگ را خودسرانه صادر کرده اند و البته می شود و با برقراری ارتباط با ispها آن ها را از این اشتباه هولناک درآورد. «فـ-ی.L.ت.e.ر» نشدن این وبلاگ از سوی بعضی isp ها هم دلیل این احتمال بود.
اما دیروز و امروز وقتی متوجه شدم که بعضی از همان isp های تنبل که اینجا را «فـ-ی.L.ت.e.ر» نکرده بودند، دست به کار شده و باقی هموطنان ایران نشین را از خطر گمراهی نجات داده اند، مطمئن شدم که "بعله؛ حکم را «شاه» امضا کرده" و آن دسته از «شاه قلی»ها که زبل تر بوده و بهتر تکالیفشان را انجام می دادند؛ «زودتر» و آن ها که بازیگوش بوده و تنبل تر؛ «با کمی تاخیر» حکم شاه را اجرا کرده و شتر نامبارک «فـ-ی.L.ت.e.ر» را بر در خانه پنگوئن نشانده اند!
تنها فایده این کشف من هیچ نیست جز آن که تکلیف یکسره شد و می توان با قاطعیت گفت "در آینده ای بسیار نزدیک (حداکثر در حد یکی دو هفته)، دیگر از داخل ایران (جز آن اندک دارندگان انواع فیلترشکن‌ها) میهمانی به این خانه، داخل نخواهد شد". می ماند آب باریکه ای به نام فید و فید خوان هایی مانند گوگل ریدر و مشترک شدن در آنها تا خوراک این خانه بدون هیچ هزینه پستی و غیرپستی به درب منازل دوستان ارسال شود.
در ضمن فعلا مشغول تفکر درباب یافتن راه حل اساسی برای مقابله با این معضل هستم. نمی دانم شاید کار به مجلس ختم و ذکر فاتحه ای برای «مرحوم پنگوئن» بکشد. به هر حال؛ در میان عزیزان اگر کسی پیشنهادی دارد و یا راهنمایی می تواند بکند، لطفا به کمک «پنگوئن» بشتابد که سخت به یاری شما نیازمندیم!
...............................................
پنگوئن نوشت : من دیگه رسما دارم گیج می زنم. همین الان یکی از دوستان که از قضا اولین کسی بود که خبر «فـ-ی.L.ت.e.ر» شدن این وبلاگ را به من داد، در چت کوتاهی گفت که می تواند اینجا را باز کند بدون هیچ فیلترشکنی!!! یکی به من بگه این دور و برا چه خبره؟!
Powered by: Blogger
Based on Qwilm! theme.