گرکانی

بد اخلاقی دینی
تا به حال درباره اخلاق اسلامی و موضوعات وابسته به آن مطالب زیادی شنیده و خوانده ایم. در کتاب های بسیاری از افراد زیاد و تفکرهای متفاوتی به این مسئله پرداخته شده است. اما این آقای آیت الله گَرَکانی که از علمای فاضل و با حسن شهرت (!!) بسیار در میان همشهریان اراکی می باشد!، باب جدیدی در علوم دینی را گشودند. بد اخلاقی دینی، به هر حال حرف جدیدی است و من هم طرفدار انواع و اقسام ابتکارات چه بهتر که این ابتکار را یک همشهری زده باشد.
امروز روزنامه اعتماد ملی با بردن تیتر "تخریب یک بد اخلاقی دینی است" در صفحه اول که مربوط به مصاحبه با آقای گرکانی از اعضای فعلی و البته آینده مجلس خبرگان رهبری است به موضوع انتخابات مجلس پرداخته و به نظر من در کنار بیانیه ملی مذهبی ها (+) به چیز کامل و مفیدی تبدیل می شه و ئیگه تکلیف مشخص می شود.
دیگه عرضی نیست جز اعلام حمایت پنگوئن در جریان انتخابات رقابتی خبرگان، از حزب (راستی در جامعه اسلامی حزب وجود ندارد) نه گروه (علمای اسلام اهل گروه بازی نیستند) پس جریان (در نظام مبتنی بر ولایت مطلقه فقیه فقط یک جریان وجود دارد که شامل همه خودی هاست) اصلا ولش، نمی دونم چی چی نخبگان حوزه و دانشگاه به طور کاملا داوطلبانه و مردمی.
Powered by: Blogger
Based on Qwilm! theme.