تعلیق تیم استقلال

مشی استقلال
همه از ماجرای تیم فوتبال استقلال حداقل به طور اجمال با خبر شده اند. عکس العمل ها و برخوردهای افراد مسئول و غیر مسئول هم در این چند روزه در صدر اخبار ورزشی و حتی غیر ورزشی بوده.
دیروز اردشیر لارودی (ورزشی نویس) مطلبی در روزنامه اعتماد نوشته بود که تمام این عکس العمل ها را خلاصه می کرد در دو جمله:" اول به انکار همه کاستی ها می پردازند. دوم یکی دو نفر را به عنوان مقصر دراز می کنند." والسلام. هر اتفاقی که این چند روزه افتاده در راستای همین مشی بوده. همانطور که الان بعد از اعلام کردن این که همه این قضیه سوتفاهم است و اصلا خبری نیست و سر وقت پست (!!؟!!) شده، حالا وارد مرحله دوم شده اند و کاملا مجدانه به دنبال مقصر یا مقصران می گردند. آقای نجف نژاد (دلم واسش می سوزه بیچاره از دنیا بی خبر باید جواب عالم و آدم رو بده!) کمیته حقوقی تشکیل داده اند برای یافتن مقصر و یا مقصران. تازه تصمیم به محاکمه اینان هم دارند؟!. یواش یواش کاندیداهای مقام مقصری هم اعلام می شوند. از قلعه نویی و ترابیان ویونگ وبن همام و صفایی فراهانی و اداره پست و آبدارچی باشگاه گرفته تا فلان شرکت نمی دونم چی چی سازی که یکی از سرمایه گزارانش اسرائیلی است واز قضا جزو اسپانسرهای مسابقات هم می باشد.
الحمدالله این وسط هیچ کی به سازمان تربیت بدنی گیر نمی ده. بلاخره اگر نظارت مدبرانه آقای علی آبادی نبود الان یک مشت آدم از وزارت وامونده که نمی اومدن توی هیئت مدیره استقلال و پرسپولیس تا این گندها رو بزنن. وضعیت فوتبال مملکت این نبود که. الان نصفی از فدراسیون ها بعد از چندین ماه با سرپرست اداره نمی شد که...
راستی نکته رو دارید، هنوز صدا و سیما (حداقل در اخبار ورزشی شبکه سه که من دیدم) آقای هاشمی را به عنوان سرپرست و شخص اول فدراسیون فوتبال معرفی می کنه. جدا از این که در حال حاضر اساسا همچین مقامی از نظر حقوقی و عرفی در فدراسیون وجود دارد یا نه، اصلا خبری از صفایی فراهانی نیست. فکر کنم اونم ممنوع تصویر باشه! الله اعلم.
فکرم نکنید این اتفاقا فقط توی ورزش این مملکت می افته ها، یه ذره به اطراف نگاه کنید مشابه آن را در سایر امور کشوری خواهید دید.
Powered by: Blogger
Based on Qwilm! theme.