هشت مارس

هشت مارس
امروز روز جهانی زن است. قرار بوده تجمعی به نشانه اعتراض بین ساعت 2 تا 3 بعدازظهر مقابل ساختمان مجلس برگزار بشه. از آن جایی که این چند روز اصلا وقت سرزدن به اینترنت را نداشتم خیلی دیر موضوع را فهمیدم. به هر حال مثل این که جلوی مجلس خبرهایی شده. اخبار دقیقش تا چند ساعت دیگه مشخص می شه. تنها کاری که من از این راه نسبتا دور می تونم برای این زنان مقاوم _که در فضای رعب انگیز فعلی جامعه ساکت ننشسته اند_ بکنم، آرزوی موفقیت از صمیم قلبه.
می گن این تجمع با تجمع معلمان هم زمان شده، با این که از ریز خواسته های معلمان خبر ندارم ولی می دانم روزی که معلم پویا و پیگیر در اعاده حق خویش در جامعه وجود داشته یاشد، نسل محصل هم دارای همچین خصوصیاتی خواهد شد.
روز های تاریکی است، ولی نوید آینده روشن را از دور می توان شنید.
..........................................................
پنگوئن نوشت: چند وقته نقدی درباره کمپین یک میلیون امضا را در ذهنم آماده دارم. تا به امروز موکولش کرده بودم برای 8 مارس تا مطرحش کنم. اما این حوادث پیش آمده مطرح کردن آن ها را بی موقع کرده. نمی دونم شاید بعدا اینجا بنویسمشون. فقط بگم من این کمپین را امضا کردم با این که می دانم نقایصی دارد که اگر برطرف نشود زخم بزرگی بر پیکره جنبش برابری خواهی ایران وارد خواهد شد.
پ.ن2: هنوز سه نفر از سی و سه نفر در بازداشتن. یادمون نره به غیر از این سه نفر خیلی های دیگر هم کماکان در زندان به سر می برند.
Powered by: Blogger
Based on Qwilm! theme.