دستگیری فعالین زن

یکی از اعتقادات راسخ جناب پنگوئن آن است که هر نوع گردش و سفر حتی اگر به بدترین نقاط باشد در صورتی که دسته جمعی باشد همواره خاطره خوشی برای انسان به جا می گذارد. حالا هرچی اون جایی که قراره رفته بشه هیجان انگیزتر باشه چه بهتر.
نه خداییش بده بیست سی نفر آدم هم تیپ و رفیق را بریزند توی یه مینی بوس که حداکثر هجده نفر (به زور) جا دارد. اصلا کل حالش به کمبود جاش است. وسط راهرو دراز کشیدن و روی صندلی های دو نفره چهار نفر بشینن، چند طبقه نشستن، وای یاد خاطرات اردوهای دبیرستان افتادم چه حالی می کردیم.
الحمدالله مقصد هم جای بدی نیست. حالا به غیر از حسن شهرتی که بین خواص الناس به وجود می آورد (اصولا عوام الناس متوجه همچین قضایایی نخواهد شد)، پذیرایی هم بد که نیست. خاطرات فرناز سیفی از بازجویی اش که اینجوری میگن. اتاق خواب اختصاصی و پتو به میزان بیش از لازم و غذای خوب و رفتار خوب و مهربانی و صلح و صفا. مگه اینا بده؟ تازشم آخرش یه کارشناسی ساده و پر از مهرورزی ازت می کنند. فقط همین.
همش مگه چند روز طول می کشه. یک روز دو روز، نه یک هفته بعدش تمومه. قضیه(+) هم که چریک بازی نیست تا بخواد اطلاعاتی لو بره و پدر صاحب اطلاعات در بیاد. تنها چیزی که این وسط می مونه، خاطرات شیرینی است که در این روزها به وجود می آید. البته شیرینی آن برای صاحب خاطره بعد از التیام دردهایش معلوم می شود.
خلاصه در پنگوئن جماعت تا به حال کسی تجربه دوران بازجویی (همون کارشناسی) را نداشته. اما من در اطرافم زیاد از این قسم تجربیات دیده ام. تازه از نوع های بسیار خشونت بارش. ولی چیزی که که در میان اکثر آنان مشترک بوده، لبخندی از روی رضایت در هنگام گفتن خاطراتشان از بازجویی هایشان، از سختی هایی که کشیده اند، است. فکر می کنم این خیلی خوب باشه. نه؟
از خدا برای این عزیزان لحظات خوشی در این روزهای سخت طلب می کنم.
اگر دنبال اخبار این دستیگیری غیر قانونی هستید می توانید در زنستان آن ها را دنبال کنید.
اسامی دستگير شدگان:
نوشين احمدی خراسانی- پروين اردلان- ناهيد کشاورز- محبوبه حسين زاده- محبوبه عباسقلی زاده- نيلوفر گلکار- پرستو دوکوهکی- مريم ميرزا- مريم حسين خواه- ناهيد جعفری- مينو مرتاضی- فاطمه گوارايی- شهلا انتصاری- سوسن طهماسبی- آزاده فرقانی- ژيلا بنی يعقوب- ناهيد انتصاری-آسيه امينی- شادی صدر- ساقی لقايی- ساغر لقايی- الناز انصاری- سارا ايمانيان- جلوه جواهری- زارا امجديان- زينب پيغمبرزاده - نسرين افضلی- مهناز محمدی- سميه فريد- فريده انتصاری- رضوان -مقدم- سارا لقمانی
Powered by: Blogger
Based on Qwilm! theme.