# امروز بیست و هشت صفر است و سالروز وفات پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) و همچنین شهادت امام حسن مجتبی (ع).
# در ضمن بیست و هفت فروردین هم می باشد. یعنی سو روز مانده به عید نوروز. همچنان شادی صدر و محبوبه عباسقلی زاده و جمعی از معلمان در زندان به سر می برند(تقلید از پرستود بود!). امیدوارم سال آینده برای آنان و خانواده هایشان سالی سرشار از موفقیت باشد.
# سربازان گمنام امام زمان دوباره گل کاشته اند و شهرام جزایری را گرفته اند. من مانده ام که چقدر این سربازان گمنام وظیفه شناس و زبر و زرنگ هستند. همه جا پیدایشان می شود. هم در سیستان هم در کردستان هم لب مرز هم وسط شهر هم تو کشور هم خارج کشور همه جا هستند. تازشم همه جا موفق هستند. میگم خدا رحم کرد اینا گمنامم و اینقدر افتخار می آفرینند اگر نام و نشانی از اونا پیدا می شد دیگه حتما دنیا گلستون بود.
راستی سربازایی که شهرام خان از دستشون در رفت گمنام نبودند.
# اولش که خوندمش خیلی خوشحال شدم. خوب بلاخره افتخاریه که یه هواپیما از بالای سر شهر ما رد بشه، اصلا غیر قابل تصوره. وقتی که این هواپیماهه از خارجه اومده باشه که دیگه چه بهتر. جاسوسی بودنش هم کلاس کارو می بره بالا.
فقط یه چیزش ناراحت کننده است. آخه حیف نیست یه هواپیمای خارجکی از بالای سرت رد بشه و تو اونو نیگا نکنی. نه وجدانا حیف نیست سربازان گمنام امام زمان اونو بپکونن اونوقت تو روحتم خبردار نشه. حتی صداشم نشنوی. خوب حیفه دیگه... .
...............................................
پنگوئن نوشت: می گن هر وقت خواستید یه اراکی رو توی تهروون پیدا کنید واستید یه هواپیما از آسمون رد شه، اون کسی که سرش رو به آسمونه و داره به بقل دستیش سقلمه می زنه و میگه تو هم دیدیش، اراکی است.
Powered by: Blogger
Based on Qwilm! theme.