بازی های حساس لیگ فوتبال

# بازی های لیگ برتر فوتبال خیلی حساس شده. در این چندسال اخیر همیشه سرنوشت قهرمانی به هفته های آخر کشیده شده بود، اما امسال یه چیز دیگه هست. سه تیم، با اختلاف امتیاز حداکثر 3، که در سه هفته آخر دو بازی از سه بازی خود را در برابر همدیگر برگزار خواهند. کلا خیلی فضای باحالی شده!
امسال برخلاف این شش، هفت سال اخیر که همیشه دعا می کردم استقلال و پرسپولیس قهرمان نشوند و اصلا طی آرزوی محالی خواهان سقوط آن ها به دسته یک و دو و حتی پایین تر بودم، دوست دارم پرسپولیس قهرمان بشه. دلیلش هم چیزی نیست جز جناب "افشین قطبی". خوب منم مثل خیلی های دیگه از این آدم بدجوری خوشم اومده، کاریش هم نمی شه کرد. البته یه دلیل دیگه هم برای دوست داشتن پرسپولیس امسال دارم و آن "کریم باقری" روی فرم هست. از بچگی بازی های کریم باقری رو خیلی دوست داشتم.
این هفته که پرسپولیس با مساوی جلوی برق یه جورایی گند زد. اما خدا رحم کرد که سپاهان و صبا هم مساوی کردند وگرنه در صورت پیروزی سپاهان بایستی قهرمانی رو بی خیال می شدیم.
به هر حال به امید پیروزی در دو هفته باقی مانده ...

# امروز منچستر هم قهرمان لیگ انگلیس شد. البته درسته که حیف شد آرسنال و ونگر جام را بالای سرشون نبردند. اما در هر صورت قهرمانی منچستر خیلی قابل تحمل تر از قهرمانی چلسی (حالا چه با مورینیو، چه بی مورینیو) هستش!!!
Powered by: Blogger
Based on Qwilm! theme.