کادوی تولد + فتح فتح الفتوح

# جذاب ترین یا بهترین کادوی تولد؟ به هر حال خیلی تفاوت نداره، چرا که خبری که «آقا داداشه» بهم داد، خوشحال کننده ترین خبری بود که در روز تولدم شنیدم.
خبر جاپ اولین مطلب از من در یک نشریه سراسری. اولین مطلبم درباره سیزدهم آبان 58 است، روزی که از دوران کودکی همواره نامش احساس نوستالژیکی برایم دارد. جالب است مطلب در یازدهم آبان چاپ شده اما من سیزدهم آبان از چاپ آن با خبر شدم! یعنی دقیقا در روز تولدم …
راستی یک تشکر صمیمانه هم از نویسنده صمیمانه تر؛ محمد جواد روح.
اینم از لینک مقاله که در ویژه نامه «انتخابات آمریکا» روزنامه کارگزاران چاپ شد:
«سرنوشت آن ها که از دیوار گذشتند» (صفحه اول PDF) (صفحه دوم PDF)

# کردان هم رفت. بعد از شنیدن صحبت های کردان و نمایندگان در جلسه امروز مجلس فهمیدم چرا احمدی نژاد اینقدر بر روی مسئله کردان ایستادگی از خودش نشان داد. کلا باید کابینه دولت نهم را «کابینه رو» نام گذاری کرد. هر کس پر روتر حمایت رئیس جمهور از او بیشتر.
من فقط نطق بیژن نوباوه و اون یکی که اسمش هدایت داشت را شنیدم. فکر کنم حتی احمدی نژاد هم بعد از شنیدم حرف های نوباوه دیگه روش نمی کرد بیاد و از خودش دفاع کنه. اما جناب دکتر کردان روی احمدی نژاد را با آن دفاعی که از خودش کرد سفید نمود. به تاسی از ماجرا دانشگاه کلمبیا تیتر شماره بعد کیهان اینگونه پیش بینی می شود: «فتح فتح الفتوح؛ فتحی که از فتح فاو هم بزرگتر بود».
ملت چقدر از خود راضی و متوقع هستند!
Powered by: Blogger
Based on Qwilm! theme.