سخنرانی پنگوئن در حقوق مادر

پنا نیوز، سرویس اجتماعی.
بخشی از سخنرانی جناب پنگوئن به مناسبت اتحاد دولت و ملت (مجلس ملت) درباره حقوق مادر.
جناب پنگوئن در ادامه بحث خود در باره حقوق مادر افزود: جامعه ها از دو گروه تشکیل شده مرد و زن. ما کاملا به این موضوع اعتقاد راسخ داریم که هم شرعا هم وجدانا هم عرفا هم انسانا و هم سایر موارد زن دارای حقوق مساوی با مرد است و در جامعه باید حضور فعال داشته باشد که متاسفانه استعمار جهانی در این 200 سال اخیر این حق طبیعی را از زن های جامعه ما گرفته.
وی افزود: زن ها هم به دو بخش دختر و مادر تقسیم می شوند، دختر ها می توانند مانند پسر ها، درس بخوانند و هیچ تبعیضی در این مورد را هم نخواهیم پذیرفت. اما وقتی این پدرها این دخترها را شوهر می دهند، دیگر دختر نیستند بلکه مادرند. متاسفانه-واقعا قلب مومنان حقیقی جریحه دار شده-و قتی می بینیم این دخترهای اسبق به دلیل پاک بودن دل هایشان و مورد هجوم قرار گرفتن از سوی اندیشه های ملحدِ فاسدِ انحرافیِ التقاطی و... غرب و شرق و شمال و جنوب "درجامعه حضور می یابند و از ماموریت اصلی خود یعنی تربیت نسل های آینده دور می شوند" و ما در جامعه با مشکل گروهی واقع می شویم که نه دختر است و نه مادر.
وی ادامه داد: من شنیده ام "در حال حاضر آقایان و خانم ها موظفند روزانه 8 ساعت کار کنند." وا مصیبتا آخر این زنان متاهل باید روزی 8 ساعت کار کنند و روزی 8 ساعت شوهرداری کنند، 8 ساعت هم در ترافیک گیر کنند پس کی بچه داری کنند. در همین راستا شنیده ام عده ای از مومنان و شجاع و جسور و خاکی پیشنهاد داده اند "ساعات کار زنان متاهل نسبت به تعداد فرزندانی که دارند کاسته شود" و به صورت کاملا مردمی و نسل دوستانه "حقوق کامل" به آن ها تعلق گیرد. از نظر این حقیر و خاکپای مردم حق شناس این طرح کاملا کارشناسی شده است و مزیت های زیادی دارد.
پنگوئن پس گفتن مقدماتی درباره کارشناسی بودن طرح به مزیت های آن پرداخت: اولا "ظرفیت اشتغال در کشور ما خیلی زیاد است" و وقتی این طرح پیاده شود این ظرفیت دو چندان می شود. در نتیجه به جای این که مثلا یک مادر در روز 8 ساعت کار کند، دو مادر و حتی بیشتر-بستگی به تعداد بچه ها دارد- می توانند در یک روز کار کنند و همه شان هم حقوق کامل بگیرند و این می تواند یکی از مصادیق احترام به حقوق مادران از طریق ایجاد اشتغال برای آنها و یکی از راه ها کارشناسی شده آوردن پول مفت نفت بر سر سفره خانواده ها باشد.
دوما جمعیت زیاد می شود، "این که می گویند دو بچه کافی است، من با این امر مخالف هستم. کشور ما دارای ظرفیت های فراوانی است. ظرفیت دارد که فرزندان زیادی در آن رشد کنند، حتی ظرفیت حضور 120 میلیون نفر را نیز دارا است." مگر تا به حال جمکران نرفته اید، و مگر ندیده اید در طول این جاده پهن چه زمین های بکر و خالی وجود دارد. "این غربی ها خود دچار مشکل هستند و چون رشد جمعیت شان منفی است، ازاین امر نگران هستند و می ترسند که جمعیت ما زیاد شود و ما بر آن ها غلبه کنیم، به همین خاطر مشکل خودشان را به دیگر کشورها صادر می کنند." آن ها که می گویند 70،80 ملیون جمعیت برای کشور ایران زیاد است، مردم ایران مگر بنگلادش راندیده اید در حالیکه یک دهم کشور ما مساحت ندارد در سال 1995، 120 میلیون جمعیت داشت وای به حال سال 2006.
وی در آخر سخنرانی خود اضافه کرد: مادران مسلمان آگاه باشید و بدانید ما مسلمانان باید از دو طریق (مسلمان کردن کافران و افزایش جمعیت خود نسبت آنها) بر ایشان غلبه نماییم و جهان را پر از عدالت و مهرورزی کنیم. همانطور که امروزه چین با این جمعیت جهان را سراسر از کفر کرده.
ایشالا "با ایستادگی و تدبیر به زودی شاهد پیروزی های بزرگتری در عرصه سیاست خارجی برای ملت ایران خواهیم بود." و تاکید می کنم "ما اهل گفتگو هستیم نه اهل تجاوز و دعوا."
.......................................
پنگوئن نوشت1: همانطور که در سایت پنا نوشت ذکر شده این سخنرانی را من ایراد کرده ام و احیانا با سخنرانی رئیس جمهور محبوب کشورمان اشتباه نشود. ایناهاش اینم متن کاملش.
پنگوئن نوشت2: دیگه الحمدالله قضیه روزگار هم یکسره شد. خدایش بیامرزاد.
Powered by: Blogger
Based on Qwilm! theme.