تفرش

جای همه خالی. به لطف اقدامات سرزده و کارشناسی شده رئیس جمهور مردمی یک سفر خوب به تفرش نصیب ما شد. راستش اولش می خواستیم چهار روز تعطیلی را بریم رشت، اما مشکلی پیش آمد و گفتیم تفرش هم می شه رفت.
تا حالا تفرش نرفته بودم و چیز زیادی هم درباره اش نمی دانستم. ولی واقعا الان یکی از طرفدارای پروپاقرصش شده ام. شهری زیبا، تمیز، خوش آب و هوا با قدمتی حداقل 700، 800 ساله و طبیعتی بسیار زیبا.مردمان خوبی هم داشت، ولی همه اینا یک طرف طبیعت اطراف تفرش هم یک طرف، فصل پاییز و درختان رنگ و وارنگ و نم نم بارون و خیلی چیزای دیگه که باید رفت و دید.
یکی از توصیه های شخص شامخ پنگوئن به همه اللخصوص تهرانی ها اینه که تا یک روز تعطیل میشه به جای اینکه 4 ساعت توی ترافیک اوشوم فشم ، دربند و امثالهم وقت خود را تلف کنند و اعصاب دیگران را خورد، بروند طرف تفرش که واقعا طبیعت بکری داره با جاده های جدیدا آسفالته.
...........................
پنگوئن نوشت: عکسای خوبی از بناهای تاریخی و طبیعت تفرش گرفتم اما متاسفانه این دوربین ذغالی ام قاط زده و روشن نمی شه و وقتی کارت ریدر نداشته باشی دسترسی به عکس ها هم غیر ممکن می شه!!! وگرنه چند تا عکس خوب از تفرش می گذاشتم تا حالشو ببری ؟!!؟
Powered by: Blogger
Based on Qwilm! theme.