ساعت برنارد

ساعت برنارد و نکته ای بر تحریم

*الان دیدم تلویزیون داره "ساعت برنارد" را پخش می کنه. چند سال پیش که این برنامه پخش می شد خیلی ازش خوشم می آمد. یعنی راستش از تخیل داشتن چنین ساعتی. خیلی احساس جالب و مهیجیه داشتن چنین ساعتی. ایجاد توقف در زمان. کنترل زمان همیشه از آرزو های مشترک اکثر افراد بشر بوده، اگر تا به حال به آن دسترسی پیدا نکرده حداقل می تواند آن را تصور کند! من هم چنین تصوری را دوست دارم.

*آقای لاریجانی فرموده تحریم بر زندگی مردم تاثیر ندارد. خوب به نظر من راست می گه. واقعا ملتی که الان 25 سال است از سوی آمریکا تحریمه مگه چه اتفاقی تا حالا برایش افتاده. واقعا ملتی که 6 سال جنگ بیهوده خودی هایش بر او تحمیل کردند چه اتفاقی برایش افتاد که حالا با تحریم سازمان ملل برای او بیافتد. کشته شدن ده ها هزار نفر سالیانه در حوادث زمینی و هوایی و ریلی و دریایی، کشته شدن صدها هزار نفر (بلکم میلیونها) در جنگ های بی دلیل، دست و پا زدن در تورم اقتصادی و بی فرهنگی و سیستم مدیریتی فاسد و خیلی چیز های دیگر چه اهمیتی دارد مهم این است که تحریم (متاسفانه اون هم از نوع بی فایده) بر زندگی مردم تاثیر ندارد، حالا در یک جامعه جز زندگی مردم اون جامعه چه چیزی وجود دارد تا تحریم بر آن اثر بگذارد؟ فکر کنم لابد آقای لاریجانی می داند.


*یک پستچی هست که برای ما حقوق بازنشستگی پدرم را می آورد. این دفعه که حقوق آورده بود می گفت رفیقش ماهه پیش موقع تقسیم حقوق ها جلوی خانه ملت یک تراول 100 هزار تومنی زیادی به یکی از آن ها داده و متوجه آن نشده و حالا بیچاره به خنسی خورده که از کجا پولش را تهیه کنه. پرسیدم طرفی که 100 هزار تومن مفتی گیر آورده پیداش نشد. گفت نه بابا ملت اینقدر حروم خور شدن که ...

Powered by: Blogger
Based on Qwilm! theme.