انتخابات

انتخابات
#اولین تجربه انتخاباتی من در وبلاگستان موفقیت آمیز بود. کاندیدا هایی که در مسابقه بهترین وبلاگ بهشون رای داده بودم نتایج خوبی بدست آوردن، مخصوصا زیتون و کسوف. جناب پنگوئن تبریکات خود را به آن عزیزان اعلام می دارد و ان شا الله که آی پاد مبارکشون باشه.
شعار هفته: آی پاد ما یادت نره!

#دومین انتخابات هنوز تجربه نشده اما از قرار معلوم انتخابات شوراهاست. تا الان مقداری وضعیت انتخابات مشخص شده و صف بندی ها نیز تقریبا قابل تشخیص است. من اساس را بر شرکت در انتخابات گذاشته ام البته تا جایی که از اصول عدولی صورت نگیرد (اینجاهاست که اهمیت بحث بهمن مشخص می شود) یعنی انتخاباتی با حداقل امکانات در جهت قائل شدن حق انتخاب برای مردم. میزان اولیه اش را هم همین موضوع رد صلا حیت ها مشخص می کند.
در اراک، از اول کار که خیلی از شخصیت های کاری و مورد اعتماد کاندید نشدن و اون هایی هم که شدن در معرض تیغ شورای نگهبان هستند. اصلاح طلبان به صورت گسترده رد صلاحیت شده اند و مثلا جبهه مشارکت قسمت اعظم کاندیداهای اصلی اش را از دست داده و به همین خاطر شدیدا به دنبال رایزنی برای گرفتن تایید صلاحیت نامزد هایش است. نیروهای ملی مذهبی هم به صورت ضمنی از بخش مهم لیست مشارکت حمایت می کردند ولی تقریبا همه افراد مورد نظر آن ها تا الان جزو رد صلاحیت شده ها هستند جز معدودی. بقیه گروه ها هم فعلا توی همین حال و هوا تشریف دارن.
#سومین انتخابات که با دومی همزمان شده هم خبرگانه. حرف خاصی در مورد اون ندارم جز این که به نظر من موضوعی است صنفی و هیچ گونه امکان دخالت تاثیر گذار از سوی مردم در آن وجود ندارد.
.......................................
پنگوئن نوشت: این پنگوئن ها چه می کنند؟!!
Powered by: Blogger
Based on Qwilm! theme.