حضور احمدی نزاد ئر گفتگوی 10 و30 شب

امشب به قصد بازی آرسنال و منچستر مشغول تماشای تلویزیون بودم که یکی از این تبلیغات قبل یا بعد با وسط بازی توجهم را جلب کرد. معرفی مهمان سه شنبه شب گفتگوی ویژه خبری شبکه دو. که ایشون کسی نیست جز جناب آقای احمدی نژاد. البته از الان تمام صحبت های مطرح شده از طرف رئیس جمهور بر من یکی که حداقل مشخصه و شک ندارم هیچ حرف جدیدی نخواهد زد الا وعده ی اتفاق بزرگی در آینده نزدیک. و همچنین مطمئنم سیاست صدا و سیما (همانطور که تا حال بوده) در دعوت رئیس جمهور چیزی جز ادامه روند عوام فریبی که 2 سالی است عوامل پشت پرده نظام دارند جلو می برند، نیست و دعوت احمدی نژاد در این برهه مقابله با جو بدی است که این روزها در مورد احمدی نژاد در جامعه به وجود آمده. تا حدودی هم تلاش خواهد شد در عین دفاع از مواضع بین المللی او در زمینه داخلی کمی ضایعش کنند.
اما همه این حرفا به کنار، مهم اینه که رئیس جمهور کشور جمهوری اسلامی ایران در یک برنامه زنده به مصاحبه رودررو با مصاحبه شونده حاضر خواهد شد. هر چه هم که سوالات و جواب ها از قبل معلوم و برنامه ریزی شده باشند، مهم نیست. مهم اینه که از این به بعد خیلی خیلی راحت تر می توان رئسای جمهور را به پای میز این جور مصاحبه ها کشاند. درسته که این دفعه 99% برنامه از قبل طراحی شده است، اما اون یک درصدی که به دلیل زنده بودن برنامه ممکنه از دست در بره الان خیلی کمک می کنه و همچنین در آینده این یک درصد قطعا افزایش پیدا خواهد کرد.
در ضمن مطرح شدن سوالاتی در برابر رئیس جمهور از طریق تلویزیون مثل رابطه با آمریکا (با یادآوری قانونی که حدودا 15 سال پیش و در پی مطرح شدن پیشنهاد مذاکره با آمریکا از سوی عطا مهاجرانی در روزنامه اطلاعات، هر گونه گمانه زنی درباره رابطه با آمریکا را جرم می دانست) برای شفاف ساختن عرصه سیاسی کشور خیلی راهگشاست.
در کل دست آقایان ضرغامی و احمدی نژاد (با علم به این که هر دوشون هیچ کاره اند و دستورات از جای دیگری است) درد نکنه،دارند فضای سیاسی جامعه را کاملا ناخواسته باز می کنند.
پس انشاءلله وعده دیدار ما سه شنبه شب ساعت 45/10 شب در پای جعبه های جادو.
...................................
پنگوئن نوشت: برای کلیه دوستانی که بازی امشب منچستر و آرسنال را ندیدند متاسفم، چون بازی خیلی زیبایی را ازدست دادند مخصوصا در نیمه دوم. آخر بازی آرسنال با چهار مهاجم حمله می کرد.
نتیجه بازی: آرسنال2-1منچستر.
هوووراااااااااااااااااااا
Powered by: Blogger
Based on Qwilm! theme.