تکرار مکررات یا همان عادات

تکرار مکررات یا همان عادات
بحث اول دنیای مجازی فارسی زبانان برخورد نیروهای انتظامی با مثلا بد حجابان است. دیگه برای من عادت شده، مثل بهار مثل رشد گیاهان و گل ها در این روز ها و مثل خیلی چیزهای دیگر. یکی از ملزومات این مواقع از سال برخورد حکومت با بد حجابان است. فکر می کنم دیگر اینقدر این موضوع بی اهمیت شده است که ارزش سرگرمیش را هم از دست داده. فقط راست کار آنانی است که می خواهند یه چند صباحی سر ملت را به چیزی گرم کنند. و یا عقده هایشان را بر سر بیچاره ای خالی کنند.
یادم نیست کی و کجا، بریده ای از کیهان دهه شصت را دیدم که در همین ایام منتشر شده بود و در گزارشی کاملا علمی و جامعه شناسانه! به بررسی نتایج طرح پلیس های آن روز در از بین بردن بد حجابی در جامعه پرداخته بود.ادعای روزنامه آن بود که حکومت توانسته با اجرای طرح مبارزه با بد حجابی مظاهر آن را در جامعه کاملا از بین ببرد. همچنین در ادامه مطلب به رضایت عموم مردم جامعه از این طرح هم اشاره ها شده بود. فکر کنم تنها فایده عملکرد آن سال حکومت این باشه که امسال کیهان لازم نیست گزارش جدیدی در مورد مبارزه با بدحجابی بنویسه فقط لازمه به آرشیوش رجوع کنه و دقیقا همون مطلب را در روزنامه فردا چاپ کند.
این برخورد ها هم مثل سالیان گذشته چند روزی خواهد آمد و تمام خواهد شد و تنها نتیجه ای که به بار خواهد آورد همانند گذشته بدتر شدن وضع فرهنگی جامعه خواهد بود و نه چیز دگر.
راستی بازار عکس از برخورد نیروهای پلیس با دختران داغ داغه علاقه مندان می توانند به آدرس اولین وب سایت و یا حتی وبلاگی که در ذهن دارند مراجعه کنند حتما چیز به درد بخوری در این موضوع خواهند یافت.
Powered by: Blogger
Based on Qwilm! theme.