چه خبره؟!!

نفت رسید به مرز 100 دلار. کیهان تیتر زده ایران شده بیست و یکمین قدرت اقتصادی جهان از در اول. حقوق ها اضافه شده. گرونی توهمی بیش نیست. خط لوله صلح به صلح نرسید.
کنفرانس صلح قراره برگزار بشه. ترکیه به کردستان عراق حمله می کنه. توی پاکستان 130 نفر آدم یک دفعه می میرند. در عراق چندین برابر این تعداد به تدریج می میرند. در افغانستان مرگ کشت می شود. بوش بعد از جنگ های صلیبی دوم یاد جنگ جهانی سوم افتاده.
لاریجانی استعفا داد. دریای خزر به انرژی هسته ای فروخته شد، شایدم نشد. فعالان سیاسی و اجتماعی گردهمایی برگزار می کنند، در اوین می خواهند جمع شوند. دانشجوها قراره واحد های سختی را با استاد های بی رحم در زندان پاس کنند. ایران شده چهارمین کشور در آزادی مطبوعات البته از در آخر. همه جا حرف از آزادی مطلقه.
یکی به من بگه اینجا که ما هستیم چه خبره؟
...........................................
پگوئن نوشت: اگر فقط یک نفر در بین تمام حاکمان فعلی ایران می دانست داره چه کار می کنه و در اطرافش چه خبره، حتما "لاریجانی" بود. با این که هیج گاه خاطرات ریاستش بر صداوسیما از خاطرم نخواهد رفت، اما حداقل این آدم یه سیاست و ابتکاری داشت.
حالا چرا استعفا داد و چرا این موقع استعفا داد ما که خبر نداریم. طبق گفته های احمدی نژاد و صداوسیما، این روزها بعد از آژانس اتمی و شورای امنیت قرار بود بوش هم به حق مسلم ایران اعتراف کنه.
حالا چی شد که این جوری شد؟
Powered by: Blogger
Based on Qwilm! theme.