# اینجا(+) احکام صادره برای سه تن از اعضای جنبش دانشجویی را نوشته. در نوع خود حکم های سنگینی است. بعد از دانشجویان ستاره دار و حکم بعضی ها مثل امین زاده، کاروان قربانیان دانشجو هنوز هم عضو می پذیرد. باید منتظر ماند و دید. البته فراموش نشود انتظاری به سبک اعتراض.

# خبر دستگیری همسر احمد باطبی هم از اون خبرهاست. ان شاءالله ایشون به زودی آزاد می شوند. اما این نشون می ده از قرار معلوم حکمای مملکت دیگه خیلی تحمل این قبیل آدم های سیریچ را ندارند و آن ها باید بیشتر مواظب خودشون باشن.
واسه باطبی احترام زیادی قائلم. زمانی که موج اعترافات تلویزیونی و غیر تلویزیونی دانشجویان بعد از 18 تیر به راه افتاد او تن به همچین کارهایی نداد (البته آن هایی هم که دادند مقصر نبودند) و تا امروز برای چنین جسارتی حبس را تحمل می کند. خدایش یاری اش دهاد.

# خوب باید پیش بینی هم می شد. جناب آقای شهرام جزایری فرار از خودشون در وکردند. مطمئنم اون ور آب هم به ایشون خوش خواهد گذشت همان طور که این طرف برایش چنین بود. حقیقتش تا خبر فرار شهرام خان را شنیدن یاد داروی نظافت سعید جان امامی (اسلامی) افتادم. دلیلش رو هم احتمالا نمی دونم!

# مهلت 60 روزه شورای امنیت تمام شده است. حالا می گن دو روز هم تمدید شده. چه فایده، این دو روز هم مانند اون شصت روز می گذره. مگه این جوری نیست؟!
Powered by: Blogger
Based on Qwilm! theme.