بعد از کش و قوس های فراوان اصلاح طلبان به لیست مشترکی برای انتخابات شوراها در تهران دست یافتن. به نظرم امسال اصلاح طلبان فعالیت انتخاباتی را خیلی خوب شروع کردند با کاندیدا کردن شخصیت های کارآمد در سطح شهری (حداقل از نظر اسم تخصص ها شاید عده ای بر بازده آن ها شک داشته باشند) بر عکس دوره های قبل که کاندیدا ها بر اساس شهرت سیاسی انتخاب می شدند نه تخصص در زمینه شهری مثل حجاریان و نوری و غیره. با این موفقیتی هم که در ایجاد ائتلاف یکپارچه داشتن گام بسیار بزرگی برای پیروزی انتخابات برداشتند.
در این انتخابات به طور حتم حداقل شرکت 50% واجدین را خواهیم داشت اما فکر کنم امسال بر خلاف دو دوره قبلی شورا به طور کامل دست یک طیف حالا چه اصولگرا چه اصلاح طلب یا مستقل نخواهد افتاد و بین دو گروه اصلی یعنی طرفداران احمدی نژاد و ائتلاف اصلاح طلبان تقسیم خواهد شد.
شورای شهر تهران از اهمیت خیلی بیشتری نسبت به شهرستان ها برخورداره و حالت یک الگو رو می شه برای اون نسبت به شورای شهرستان ها قائل شد. با این حال نباید از شهرستان ها غافل شد ولی این جوری که بوش می آد این ورا خبرای جدی نیست متاسفانه جو انتخابات حداقل در شهر ما که سرد سرده مثل هواش.
...............................
پنگوئن نوشت1: راستش خیلی حیفه یک قهرمان ملی که هنوز هم در سطح یک جهانی داره مسابقه می ده و توانایی کسب مدال برای کشور را داره درگیر مسائل اجرایی و اداری کرد، نمی دونم اصلاح طلبان چه فکری کردن که هادی ساعی را کاندید خودشون معرفی کردن. ولی من فکر می کنم اگر ساعی رای بیاره دیگه مجبوره از دنیای قهرمانی خداحافظی کنه. شایدم اینقدر آدم با پشتکاریه (مثل علی دایی) که در آن واحد بتونه پوز جمع کثیری رو به خاک بماله!
پ.ن2: دیشب (شایدم پریشب، امان از حافظه) بعد از مدتی فراق موفق شدم 20:30 را تماشا کنم. دیدم دوباره فصل انتخابات شده و تریبون آزاد می گذارن و اسم تحریم میارن و از اصلاح طلبان حرف می زنند. اما نکته ای که داشت، وقتی خبر لیست ستاد ائتلاف رو گفت ادامش یه سری تفسیر داشت می داد در باره اعتماد ملی و اعتدال و توسعه آخرش هم نتیجه گرفت اصلاح طلبان حداقل با سه لیست متفاوت در انتخابات شرکت می کنند: لیست ائتلاف، لیست اعتماد ملی، لیست اعتدالیون (اصلا قضیه این حزب اعتدال و توسعه چیه؟؟)
Powered by: Blogger
Based on Qwilm! theme.