شوراها

# خوب امروز هم گذشت. البته یک روز بسیار جالب برایم بود. همانطور که گفته بودم رای ندادم، نه در شوراها و نه در خبرگان تا این لحظه هم اصلا از تصمیمم پشیمون نیستم. اما جالبی قضیه اینجاست که با این که رای ندادم اما خیلی ها را مجاب به رای دادن کردم.
یعنی اولش اگر کسی از من می پرسید می خوای رای بدی؟ می گفتم نه. اما بعدش اگر می دیدم طرف هم واسه رای دادن شل است یه خورده کنکاش می کردم ببینم دلیلش چیه. اگر می دیدم اصلا توی وادیایی که از نظر من مانع رای دادن است، نیست. یه ذره روی مخش کار می کردم و می بردمش حوزه انتخابیه. این جوری بود که امروز به چندتا حوزه سر زدم اما رای ندادم.

# یک چیز خیلی توی چشم می زد. مشارکت بالای مردم. به نظر من یکی از پر مشارکت ترین انتخابات ایران خواهد شد. البته هیچ وقت به 78% نخواهد رسید. با این حال در ساعات مختلف و در جاهای مختلف جمعیت زیادی داخل صف ها بودند. حتی ساعت ده و نیم هم مقابل بعضی حوزه ها صف بود.

# موردی که تمامی آن هایی که من برای رای دادن بردم پای صندوق با آن مشکل داشتن مجلس خبرگان بود. ماشاالله ماشالله این دولتیان محترم هم خوب مخشون کار می کنه، اومدن دو تا انتخابات را با هم گذاشتن تا به هوای این یکی تنور اون یکی را هم داغ کنند. این عزیزان پشت میزهم اصلا کاری نداشتن می خوای در کدوم انتخابات شرکت کمی فورا مهر را می زدند و تعرفه را می دادند. وقتی بهشون می گفتی آقا (یا خانم) من نمی خوام در خبرگان رای بدم. راحت می گفتن خوب تعرفه را بنداز دور. البته در دو سه مورد این دوستان من با دعوا و جر و بحث نگذاشتن مهر خبرگان بره روی شناسنامشون.

# عکس العمل مردم درون صف، در مقابل مقاومت در برابر مهر خبرگان: "حالا تو که داری رای می دی یه رای دیگه هم بده چه فرقی می کنه"

# طبق مرکز آمار گیری پنا نیوز 99% افرادی که در انتخابات شوراها شرکت کردند یک برگ رای هم داخل صندوق خبرگان انداختند.

# همچنین مرکز سیاسی پنا نیوز خبر داده که اصلاح طلبان موفق یه کسب یکی دوتا صندلی در شورای شهر اراک خواهند شد.
Powered by: Blogger
Based on Qwilm! theme.