امروز تیم ملی بسکتبال ایران به تمام معنا سنگ تمام گذاشت. کاری کرد کارستان که به هیچ وجه تا دو هفته پیش نمی شد به آن فکر کرد. تازه این تیمی بود که به جز چند بازیکن مصدومی که به همراه داشت چند تا از بازیکنان اصلیش را هم اصلا به ژاپن نبرده بود.
در بازی دیروز که قاطعانه قزاقستان را بردند.در بازی امروز هم بسیار محکم در برابر لبنان مسابقه دادند. حقشون قهرمانی بود. امیدوارم در بازی های المپیک پکن هم موفق ظاهر بشوند.
من که به شخصه از دیدن بازی امروز تیم ملی کلی کیف کردم. دیگه هم لازم نیست از بازی قشنگ حامد حدادی گفت! بازیکنی که در بین بسکتبالی ها صفت یاغی را تا همین سال پیش یدک می کشید و به خاطر مشکلات انضباطی از بازی ملی محروم شده بود!
یه دست درد نکنی حسابی هم باید به عوامل فدراسیون آقای مشحون گفت که سرمایه گزاری چندین سالشون امسال به خوبی نتیجه اش را نمایان ساخت.
راستی حیفه که از بحث بی خود و بی نتیجه مربی ایرانی و خارجی هم یادی نشه. در این یک ماه اخیر تیم جوانان والیبال با مربی ایرانی در جام جهانی سوم شد. نتیجه: مربی ایرانی از صد تا مربی فکلی خارجی هم بهتره!
تیم ملی فوتبال با در اختیار داشتن بازیکنان بسیار خوب و همراهی مربی ایرانی و کادر پر و پیمون فنی در جام ملت های آسیا به بدترین شکل گند زد و هنوز هم دارد می زند. نتیجه: مربی ایرانی از اخ مربی خارجی هم بدتر است!
تیم ملی بسکتبال ایران به همراه مربی خارجی در مسابقات آسیایی به بهترین شکل ممکن ظاهر شد و دهان عالم و آدم را باز نگه داشت. نتیجه: مربی خارجی اصلا دستش شفاست!
تیم ملی دو ومیدانی مربیانش ایرانی بودند یا خارجی؟ نتیجه: ...
نتیجه کلی: همش سرکاری بود!
شب بخیر...
Powered by: Blogger
Based on Qwilm! theme.