تغییر؟

تغییر؟
هنوز سه ماه از رفع توقیف شرق نگذشته که دوباره روزنامه را توقیف کردند. هنوز سه ماه نشده که من اینجا نوشته بودم نمی دانم هم میهن را بخرم و یا شرق را.
اصلا اهمیتی ندارد به چه علت شرق و هم میهن توقیف شدند. مهم این است که به چه انگیزه ای توقیف شده اند. در روزگاری که روزنامه ها از لاک پشت هم آرام تر در مسیر اطلاع رسانی حرکت می کنند چرا باید به این زودی در محاق توقیف گرفتار گردد.
در این سه ماه شرق فقط نامی بود از از شرق سه سال قبل. تا پیش از توقیف اولیه شرق عده ای همیشه آن را متهم می کرند به "روزی نامه" بودن. روزی نامه ای که سه سال دوام آورد. اما همان روزی نامه با حرکتی به مراتب بی رمق تر از قبل نتوانست برای سه ماه هم دوام بیاورد.
چه چیزی تغییر کرده است؟
خبرهای نگران کننده زیاد است. سالهاست که زندان های عادی لبریز از مجرم و نا مجرم است، اما این روزها زندان های سیاسی هم مجددا مشغول تکمیل ظرفیت هستند. چرا؟
اعدام ها زیاد شده اند. نمی دانم و نمی دانیم آن ها که اعدام شده اند که بوده اند و برای چه اعدام شده اند. همین نگران کننده است! ممکن است هر کسی در بین اعدامیان قرار گرفته باشد. شاید این فعالیت ها تلاشی باشد برای طبیعی جلوه دادن صدور حکم اعدام در اذهان مردم!
آنان که مجددا می خواهند خوف و هراس و خفقان را در داخل جامعه حاکم سازند. به دنبال چه می گردد؟ آیا نمی دانند سرانجامشان چه خواهد شد؟
آیا باید منتظر اتفاق بزرگ و قطعا ناگواری باشیم؟!
Powered by: Blogger
Based on Qwilm! theme.