جلسه ضد امنیتی! + آقای سرمربی جدید

# با ممانعت و کارشکنی فرمانداری استان جلسه بزرگداشت دکتر مصدق که از سوی دانشجویان و در خارج از دانشگاه برگزار شده بود، نیمه تمام، لغو شد!
جمله فوق خلاصه ایست از اتفاقی که از دیشب شروع شده بود و امروز بعد از ظهر به پایان رسید.
قرار بود امروز بعد از ظهر هدی صابر (از فعالان ملی-مذهبی) سخنرانی با موضوع "مصدق؛ بازیافت یک مدل تاریخی" داشته باشد. برگزار کنندگان مراسم که نام دانشجویان دانشگاه های اراک (همون انجمن اسلامی سابق) روی خودشون گذاشته بودند، تالار آینه که یک سالن غذا خوری هست را برای مراسم معرفی کرده بودند. اما دیشب از طرف فرمانداری با آن ها تماسی گرفته می شود و اجازه برگزاری مراسم در تالار را نمی دهند و دانشجویان هم امروز صبح اعلام کردند، مراسم در زیرزمین محل ستاد ائتلاف اصلاح طلبان برگزار خواهد شد. به هر حال برگزاری مراسم در زیرزمین کوچک ستادی که هیچ کس در آن فعال نیست (به علت رد صلاحیت تمامی اصلاح طلبان) هم برای امنیت نظام خطرناک بود و با پیغام ها و پسغام های متعدد و حضور نیروهای انتظامی با لباس شخصی در محل سخنرانی و البته بدون ارئه هرگونه مدرک کتبی به دستور ستاد امنیت استان جلسه لغو شد و سخنران پس از حدودا بک ربع سخنرانی صحبت های خود را نا تمام به پایان برد.
اونوقت، یکسری آدم های زحمت کش می گن "آزادی کامل" در ایران وجود داره، هی شما بگید "نه"!

# به خدا این اهالی ورزش کشور هم گل کاشتن با این انتخاب سرمربی. بعد از این همه وقت تلف کردن و بالا و پایین رفتن علی دایی شد سرمربی تیم ملی. خداییش من یکی از طرفداران علی دایی هستم (البته تا وقتی که با کسی یا جایی مصاحبه نکنه!!!) اما الان بدترین موقع برای مربی شدن اونه. حداقل یه خورده صبر می کردید یه دو سالی از آخرین بازیش برای تیم ملی بگذره، بعد می کردینش مربی تیم ملی.
به هر حال، دعوا و کل کل کردن های آقای سرمربی تیم ملی با اون بازیکنانی که به گفته ی خود آقای دایی "توی چشاش نگاه می کردند و بهش پاس نمی دادند" خیلی باید جالب و غم انگیز باشه!
Powered by: Blogger
Based on Qwilm! theme.