من در پنگوئن!

من در پنگوئن!
گفتم پنگوئن 5 سالشه اما من بیشتر از این حرفاست که هستم.
13 آبان به دنیا آمدم، روز دانش آموز (که بهتره تغییرش بدم بکنم 16 آذر روز دانشجو) و صد البته روز مبارزه با استکبار جهانی، روز تبعید امام به ترکیه، و مهم تر از همه روز ... ، همتون می دونید روز چی.
شاید این آغاز بسیار خطیری برای یک نوزاد باشه، به هر حال روز تولد هم در آینده انسان اثر دارد (نه!!؟).
و متاسفانه محل تولده هم تا حدودی صفرا را فزوده. وقتی کسی در شهری که مرکز استانی است که شهرهایی مثل خمین، تفرش (+فراهان(+ساوه و... در آن هستند انتظار دیگری از اون نمی توان داشت.
بنابراین من علاقه مند به موضوعاتی شدم که ممکن است برای آن ها بهای گزافی بدهم و شاید خدای نکرده بهای گزافی هم بگیرم!!! (زبونم لال شه ایشالا)
علاقه مند به موضوعات اجتماعی، سیاسی، تاریخی، ورزشی، فرهنگی و غیره که در "101 پنگوئن" سعی در ثبت آن ها دارم.
تمام.
Powered by: Blogger
Based on Qwilm! theme.