شوراها(4)

شوراها (4)
برای خودم

من نظرم را درباره انتخابات 24 آذر در اراک گفتم. تاکید می کنم این نظر فرد بی اطلاعی به نام پنگوئن است، شاید اشتباه می کنم (که البته صد در صد اشتباه دارم اما چقدرش را نمی دانم!) ولی به هر حال من این انتخابات را در اراک فاقد شرایط حداقل دموکراتیک می دانم.
البته نکته مهمی که باید با تاکید بگم اینه که من در مورد اراک گفتم. در شرایط فعلی به نظرم در تهران این شرایط حداقلی وجود دارد. آنطور که از اخبار بر می آید رد صلاحیت ها در تهران کم بوده و به جز افرادی مثل نهضتی ها که اگر رد صلاحیت نشوند عجیب است، از سایر گروه ها رد صلاحیت کم بوده و امکان رقابت وجود دارد. و احتمال آن زیاده که من روز 24 آذر به تهران بیایم و به لیست ائتلاف رای دهم.
من در این انتخابات (حداقل در اراک) شرکت نمی کنم، می دانم اگر قرار بود به عنوان تاکتیک سیاسی از این حربه استفاده کنم نتیجه ای جز شکست ندارد. اما من این را به خاطر تمرین در پایبند بودن به مواردی که اعتقاد دارم با توجه به آن ها می توان جامعه را در مسیر درست قرار داد، انجام می دهم. من تا الان به نتیجه ای رسیدم و برای اینکه حداقل پیش خودم صادق باشم باید تلاش خودم را در به کار بستن آن بکنم. شایدم در یکی دو روز آینده متوجه بشم فکرم غلط است اما به هر حال الان این جوری فکر می کنم.
در این شرایط با توجه به درس هایی که از انتخابات ریاست جمهوری پارسال گرفتیم، می دانم دوستانی که به تبلیغات انتخاباتی می پردازند نباید خود را درگیر بحث تحریمی ها بکنند، که البته در این انتخابات خیلی گسترده نیست
دوباره می گم این نظر منه. هیچ اصراری نمی بینم، دیگران این حرف های من را قبول داشته باشند یا نه، این حرفایی است که در درون من می گذرد و به این دلیل این جا گذاشتم که وبلاگ جای نوشتن این جور حرفاست.
Powered by: Blogger
Based on Qwilm! theme.