دلایل یک رئیس جمهور که اتفاقا مهندس هم بود!

دلایل یک رئیس جمهور که اتفاقا مهندس هم بود!

وی (محمود احمدی نژاد) افزود: روزهایی بود که از داخل برخی چه فشارهایی را به ما می‌آوردند که در این زمینه کوتاه بیایید وگرنه جنگ می‌شود و مسائلی چنین را مطرح می‌کردند. من در بعضی از جلسات به این دوستان می‌گفتم که من یک مهندسم و مسائل را تحلیل و استدلا‌ل می‌کنم، به آنها می‌گفتم که دشمنان جرات جنگ کردن با ما را ندارند. برخی حرف من را زیر سوال می‌بردند ولی من برای آنها دو دلیل می‌آوردم؛
اول) اینکه به آنها می‌گفتم من مهندسم، اهل حساب و کتاب هستم، جدول می‌کشم، ساعت‌ها فرض‌ها را می‌نویسم، رد می‌کنم، استدلا‌ل می‌کنم و با استدلا‌ل برنامه‌ریزی می‌کنم و به پیش می‌روم، آنها قادر نیستند برای ایران مشکلی ایجاد کنند.

آهایی ملت من اعتراف می کنم که تا به حال تحت تاثیر استعمار پیر و جوان از درک حقایق ناتوان بوده ام. من اعتراف می کنم که تا به حال در مسیر غلطی بوده ام و نمی دانستم صلاح این مملکت از چه طریقی ممکن است تامین شود. از همین جا اعلام براعت می کنم از تمام یاوه گویان و یاوه نویسانی که در این مدت مرا آن طور که خود مایل بودند به انجام حرکات موزون وادار کردند.
آهای شمایی که می گفتید به فلان آقای دکتر رای بده. بله شمایی که با وجود آقای مهندس، با انواع و اقسام تهدیدات مرا ملزم به تبلیغ آقای دکتر می کردید. شمایی که خود آگاهانه و ناآگاهانه با خوش رقصی (همون حرکات موزون!) برای اربابان لس آنجلسی و صهیونیستیتان همت گمارده بودید تا مرا از داشتن رئیس جمهور مهندس محروم کنید، حال که به هدف شوم خود نرسیده اید مشغول تخریب چهره زیبا و مظلوم او هستید.
به خیال موهوم خود فکر می کردید اگر ما رئیس جمهور مهندس نداشته باشیم، می توانید به راحتی با طبل های پوچ خود تن ملت ما را از ترس حمله خیالیتان به لرزه درآورید. زهی، زهی خیال باطل و اوهام پوچ!
حال که ملت قهرمان ایران خام نشد و معجزه هزاره سوم را بر مسند امور گذاشت چه می کنید؟
من خوشحالم که دوران آن رئیس جمهور آخوند به اتمام رسید. من بسیار خشنودم که آن آقای دکتر هم رئیس جمهور نشد. زیرا آن دو هیچ کدام مثل محمود احمدی نژاد مهندس نبودند تا "اهل حساب و کتاب" باشند. آن ها هیچ کدامشان اصلا نمی دانستند "استدلال" چیست تا با کمک آن "برنامه ریزی" کنند.
ای تویی که هر چه در چنته داشتی بر طبق ریختی تا ملت ما رئیس جمهور غیر مهندس را انتخاب کنند، تو دهنی محکمی را از مردم شهید پرور ایران دریافت کردی. بله رئیس جمهور مهندس ما با "کشیدن جدول ها و نوشتن ساعت ها و فرض ها" فهمید که هیاهوی اربابان امپریالیستت خیال پوچی بیش نیست.
بله بدان و آگاه باش. ملت سرافراز ایران با داشتن یک رئیس جمهور مردمی، مهرورز، خاکی و از همه مهمتر مهندس هرگز از جنگ خیالی شما نمی هراسد! هرگز!!

رئیس جمهور درباره دومین دلیل‌اش نیز گفت:
دومین) دلیلی که من برای آنها می‌آوردم این بود که من حرف‌های خداوند را باور کرده‌ام. خداوند گفته است کسانی که در راه درست حرکت می‌کنند پیروز می‌شوند. رهبر عزیز ایران ایستاده‌اند و حرف خداوند را گوش می‌کنند و قبول دارند. شما چه دلیلی دارید که خداوند به وعده‌هایش عمل نکند
. ‌

آهایی شمایی که به من می گفتید آقای دکتر حداقل می داند که چه می گوید. شمایی که به من می گفتید آقای مهندس نمی داند اصلا چه می گوید، حداقل دکتر این عیب را ندارد. بله با شما هستم. من پس از دو سال فهمیدم که وقتی می گفتید اگر دکتر رئیس جمهور نشود و این مهندس به جای آخوند خندان بنشیند، جنگ و تحریم حتمی است. حالا اعتراف می کنم که آن موقع در خیالم گفته هایتان غلوآمیز می آمد. من اشتاه کردم و امروز به اشتباهم که تنها خودم از آن خبردار بودم اعتراف می کنم.
آقای مهندس دو هفته پیش می گوید "زمین در زیر پای مومنان نمی لرزد". همه ابنا بشر اگر تا به حال دچار این واقعه نشده باشند، حداقل شنیده اند در ایران هر روز زلزله می آید. پس متاسفانه باید به آقای مهندس که حالا رئیس جمهور ما است بگوییم، ملت شهیدپرور ایران قاعدتا مومن نباید باشند که همیشه مشکل زلزله را در کمین می بینند. پس او چه جور رئیس جمهوری است که برای امید دادن به ما در مقابل خطر جنگ استعمار جوان می گوید "خداوند گفته است کسانی که در راه درست حرکت می کنند پیروز می شوند".
آهای شمایی که می گفتید با رئیس جمهور شدن آقای مهندس مملکت نابود می شود. راست می گفتید. مهندس خود این را به ما گفت. او خود گفت که ملت مومن پیروز هستند و ملت غیر مومن ... .
من اعتراف می کنم که اشتباه کردم و خطر آقای رئیس جمهور را دست کم گرفتم. خدایا مرا به خاطر این خبطم ببخش و بیامرز!
Powered by: Blogger
Based on Qwilm! theme.