مردم!

نمی دونم ما چه انتظاری داریم از دولت و مجلس و احمدی نژاد یا هر بد اقبالی که بر جایگاه آنان می نشیند. توقع بیهوده خدمت به مردم. آخر چه مردمی؟ همان ها که به راحتی آب خوردن سر هم کلاه می گذارند.
احمدی نژاد که سهل است، آن کس را که هدفی جز خدمتی صادقانه نداشته باشد، با مردم ناصادق چه باشد. همین مردمند که حضرت علی(ع) از پی اشان به سکوت چاه پناه می برد.
ما می خواهیم با فرستادن فلان کس به جایگاه فلانی اوضاع این مردم را درست شود. امام زمان(ع) هم از دست این مردم -به مانند جدش- هم نوایی جز چاه نخواهد یافت!
آره مردم! همون ظالمانی که همیشه در طبل مظلومیتشان دمیده شده است!
وجدان! عنصر فراموش شده جامعه ما!!!
............................................
پنگوئن نوشت1: حتی یک معذرت خواهی خشک و خالی هم نکرد. همان کسی که با کمال وقاحت تقصیر را به گردن من می اندازد. حتی یک معذرت خواهی... . بارها چنین صحنه هایی را دیده ام.
پ.ن2: ظاهرا یک 24 ساعتی از دنیا عقبم. اما این خیلی مهم نیست، مهم اینه که حکم سه دانشجوی زندانی دانشگاه امیر کبیر صادر شد. حکمی که صراحت دارد بر جعلی بودن نشریات چاپ شده در دانشگاه امیر کبیر. خبر بسیار خوشحال کننده ای است. بعد از حال گیری اول روز خبر خوبی بود. اما به هر حال کماکان علامات سوالات زیادی وجود دارد. از پی گیری آبروی رفته و اعاده حیثیت و عمر تلف شده در زندان که باید گذشت.همانطور در پرونده های قبلی هم که با سرنوشت تبرئه رو به رو شدند چنین حقی را برای متهمانشان قائل نشدند. سوال مهم این است که چه شده اتفاقی افتاده است یا چه سیاستی در پیش است تا در این موج بگیر بگیر، که کیهان وعده گسترده تر شدن آن را هم می دهد! باعث شده است تا حکم بر براعت این سه دانشجو بدهند؟
نگویید قاضی به این نتیجه رسیده؛ نشریات جعلی بوده که اگر شما ندانید حداقل احمدی نژاد به خوبی می داند قوه قضائیه چه ویرانه ایست!
Powered by: Blogger
Based on Qwilm! theme.