باندهای فوتبالی

بلاخره این همشهری عزیز و گرامی ما، جناب آقای علی آبادی قدم رنجه فرمودند و بنا به دستور مرادشون حاج محمود احمدی نژاد از خیر خدمت به مردم در عرصه فوتبال گذشتند. البته همانطور که رئیس جمهور فرمودند حضور فرد مقتدر و کاردانی مثل آقای علی آبادی برای فوتبال ایران بسیار ضروری بود اما متاسفانه حضور باند های خطرناک و مافیایی در فوتبال باعث شد که مصلحت به کار آید و فعلا رئیس جمهور از خیر فرد مقتدر برای فوتبالی که قرار بود غیر دولتی اداره بشه، بگذرند. تاکید می شود که این مصلحت سنجی به معنای کوتاه آمدن نمی باشد. آقای رئیس جمهور قول داده اند که به موقعش دست باندهای مافیایی را رو خواهند کرد و آبرویشان را خواهند برد. همان باندهایی که با پشتوانه رانت های دولتی بلایی بر سر فدراسیون ضعیف دادکان آورد که نتیجه ش در جام جهانی نمایان شد. همان باندهایی که فوتبال نحیف ایران را بارها به مرز سکته برد و یک بار هم به کما کشاند. همان باندهایی که با زور و تهدید و تشویق آرای صاحبان رای را در مجمع فوتبال به نفع خود بر می گرداند و توان دیدن حتی یک رقیب را برای کسب پست ریاست فدراسیون فوتیال نداشت. حتی اگر آن رقیب نزدیک ترین گرایشات فکری و سیاسی را با خود داشته باشد. همان باند مخوفی که با تمهید سیاستی ظاهرا پیروزمندانه انتخابات فدراسیون را به تعویق انداخت تا برای کسب قدرت فوتبال حتی سایه ای را به عنوان رقیب در پی خود نبیند.
به هر حال امیدوارم سفرحج در آقای رئیس جمهور موثر واقع گردد و ایشان در یافتن باندهای مخوف فوتبالی برخلاف باندهای فاسد اقتصادی و پنهان سیاسی موفق باشند.
ظاهرا قرار شده است که انتخابات فدراسیون فوتبال 19 دی ماه برقرار شود. فعلا که کاندیداها مشخص نیستند. مخصوصا کاندیدای جانشین علی آبادی. کسی که نفس حضور و کیفیت حضورش حداقل در مرحله جمع آوری امضاها کاملا اثر گذار خواهد بود.

Powered by: Blogger
Based on Qwilm! theme.