برنامه نود دیشب!

اگر برنامه دیشب نود را دیده باشید که هیچ. اما اگر ندیده باشید، بدانید که حدود نیمی از عمرتان بر فنا رفت که رفت!
بعد از یکسالی که صفایی فراهانی شده رئیس کمیته انتقالی بلاخره عادل فردوسی پور این جرات یا ریسک را کرد و آقای رئیس را به طور زنده در تلویزیون به صحنه آورد. بسیار برنامه جالبی شد و بسیار حیف بود که از طرف سازمانی ها در استودیو هیچ نماینده ای نبود و کیومرث هاشمی فقط از طریق تلفن در بحث شرکت داشت و البته بعد از این که بد جور جلوی صفایی کم آورد، سازمانی ها سخنگوی سازمان را به جای او به کارزار مقابله با صفایی فرستادند. آن طور که فردوسی پرو می گفت از علی آبادی و هاشمی برای شرکت در برنامه دعوت شده بوده و آن ها قبول نکرده بودند.
حقیقتا اگر برنامه را ندیده باشید هرچه هم که توضیح و تفسیر شود به جوّ برنامه پی نخواهید برد. احاطه و تسلط بسیار عالی صفایی بر مباحث مطرح شده از سوی فردوسی پور و ارائه پاسخ مستند به اتهامات سازمانی ها واقعا حرف نداشت. البته نباید تسلط صفایی بر احساساتش را هم نادیده گرفت که اصلا از او که درباره تندخو بودنش بارها شنیده بودم، بعید به نظر می آمد. فردوسی پور هم با مهارت زیاد بحث را هدایت و کنترل می کرد و اجازه حاشیه رفتن را اصلا نمی داد. آقای هاشمی و جانشین تعویضی اشان در پایان بازی یعنی آقای آخوندی هم که مشخص است چگونه برخورد می کردند. اول از در بزرگ منشی وارد شدند و حرف از خدمت و این جور حرفا می زدند و بعدش صفایی را متهم اتفاقات می کردند و بعد علنا گفتن صفایی در شب روشن! دروغ می گوید و در آخر که اکثر ادعاهایشان جواب داده شد، ادامه بحث را به بعد از انتخابات فدراسیون موکول کردند و از فردوسی پور هم انتقاد می کردند که چرا فقط صفایی فراهانی را به برنامه دعوت کرده است و این عدالت نیست!!!
نمی دونم باید از کی متشکر بود که سانسور تصویری صفایی در تلویزیون شکسته شد و گذاشتند که او هم به اتهاماتی که بر علیه اش منتشر می شود پاسخ بگوید. حقیقتا از صداوسیمایی ها بعبد بود! خصوصا اگر بگذارند برنامه مناظره بعد از انتخابات هم برگزار شود که نورعلی نور است.
صفایی فراهانی در گذشته هم نشان داده بود مدیر لایقی است، اما این ماجراهای یکساله فوتبال ایران و دخالت های رسمی و علنی دولت در مسائل، به خوبی نشان داد که صفایی علاوه بر مدیر لایق، سیاست مدار زیرکی نیز می باشد. علی آبادی را تشنه تا لب کوزه برد و برگرداند. البته کاری کرد که خود علی آبادی کوزه را بشکند. این همان موضوعی است که سازمانی ها را بدجور عصبی کرده است و در برنامه دیشب به وضوح مشخص بود.
من این روزها نمی توانم درباره شرکت در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری آینده تصمیم قاطعی بگیرم، اما یک چیز را می دانم. اگر صفایی فراهانی کاندیدای ریاست جمهوری بشود قطعا به او رای خواهم داد. بسیار آدم شایسته ای است برای چنین پستی. این روزها اصلاح طلبان همشهری اصرار دارند برای کاندید مجلس کردن صفایی در اراک. واقعا حیف است برای همچین آدمی که به مجلس کفایت کند. این آدم به درد ریاست جمهوری ایران می خورد.
راستی توجه دارید که عجب همشهری های کله گنده ای داریم ما!!! هم علی آبادی اراکی است و هم صفایی فراهانی.
.......................................................
مرتبط:
Powered by: Blogger
Based on Qwilm! theme.