وبلاگ «پنگوئن 101» به آدرس جدید منتقل شد

# تغییر و تحولات مجدد: وبلاگ «پنگوئن 101» از آدرس قبلی که "فـ.ی.L.تـ.r" شده بود به این آدرس منتقل شد:

www.Pingo101.blogspot.com

# تفصیل ماجرا: خوب اگر روز گذشته به اینجا سری می زدید متوجه می شدید من برای حل مشکل "فـ.ی.L.تـ.r" این وبلاگ یک وبلاگ آینه ساخته بودم. اما بعد از راهنمایی سید یوسف منیری (از امامزادگان بلاگر!) راه انتقال وبلاگ در بلاگر-که بسیار هم آسان هست- را آموختم و و با توجه به توصیه های آقای خسروبیگی و مشکلاتی که وبلاگ آئینه داشت، پنگوئن 101 را از این آدرس به این آدرس منتقل و از "فـ.ی.L.تـ.r" خارج کردم. در ضمن برای آنکه آدرس قبلی همچنان حفظ شود این دفعه از آدرس قبلی یک آئینه برای این آدرس جدید ساختم! تا دوستانی که همچنان به آن آدرس رجوع می کنند راه این خانه جدید را گم نکنند!

# یک توصیه دوستانه به دوستان عزیزی که به این وبلاگ لطف دارند: همچنان همان توصیه پست قبل می باشد و توصیه می کنم از اشتراک فید در گوگل ریدر حتما استفاده کنید: (برای راهنمایی به پست قبل رجوع کنید)

http://feeds.feedburner.com/pngn-101

آن معدود خوانندگانی هم که از گذشته مشترک این وبلاگ بوده اند، در صورتی که از طریق یکی از دو حالت atom.xml یا rss.xml مشترک شده اند بایستی اشتراک خود را به آدرس فیدی که اینجا نوشته ام تغییر بدهند تا بتوانند مطالب وبلاگ در آدرس جدید (و حتی در صورت "فـ.ی.L.تـ.r" مجدد؛ آدرس های آینده) را دنبال کنند.

دوستانی هم که به «پنگوئن 101» لینک داده اند، لطفا زحمتی بکشند و آدرس وبلاگ جدید "پنگوئن 101" را به جای آدرس قبلی بگزارند.

# و همچنان یک سوال مهم : چطوری باید آدرس وبلاگ جدید را به آن هایی که پشت سد "فـ.ی.L.تـ.r" گیر کرده اند معرفی کنم؟

Powered by: Blogger
Based on Qwilm! theme.