شرایط کاندیداتوری مجلس

ماشاءالله از صدقه سری حاکمان کشورمان خبر زیاده، اما این یکی دیگه واقعا نوبرشه.
واقعا نمی دونم این نماینده های مجلس چی فکر کرده اند که با دو فوریت این طرح را تصویب کرده اند. مگر می خواهیم در مجلس هیئت های علمی تشکیل بدهیم که باید حتما کاندیداها فوق لیسانس داشته باشند. واقعا مدرک تحصیلی چه ربطی به کارآمدی طرف دارد. اگر قرار به این چیزا بود الان انیشتین باید بزرگ منادی صلح و آزادی در جهان می بود وجای امثال ماندلا را می گرفت.
تازه هنوز این شرط قبلی بهتره این یکی دیگه افتضاحه : داشتن حداقل 5 سال سابقه فرهنگی آموزشی مدیریتی در سازمان های دولتی و خصوصی و غیره. دیگر جز ابراز تاسف کار دیگری نمی توان کرد... آخه اینا چه ربطی به نمایندگی در مجلس دارد؟ تازه کی باید اینا رو ثابت کنه؟ باید از نمایندگان مجلس پرسید که حتما این شرایط را دارند.
پیشنهاد می کنم به عزیزان اصولگرا بابا تکلیف را یکسره کنید دیگر واسه چی می خواهید هزینه گزاف برپایی مثلا انتخابات را بر گردن نظام اسلامی بگذارید. راحت هر چهار سال یکبار تعدادی آدم مشخص کنید و به تایید رهبر برسانید و بعد بگذاریدشان روی صندلی های مجلس. اینجوری هم مردم راحتن هم شما دیگه نگران تکرار امثال 2 خرداد نخواهید بود.
.................................
پنگوئن نوشت1: اینو می نویسم که نگن خوبی های احمدی نژاد را نمی بینم. آقای احمدی نژاد دستت درد نکنه با این کاری که کردی. نشان دادی اگر آمریکایی ها ارزش انسانی سرشان می شود در ایران (البته به جز نماینده های مجلس) هستند کسانی که این چیزا حالیشان باشد.
پ.ن2: امروز در ستون سیاست مجازی اعتماد ملی خوندم که خانم مهرنوش نجفی راغب صاحب وبلاگ نقطه سرخط توانسته اند به شورای شهر همدان راه پیدا بکنند. تبریک می گم و امیدوارم در این وظیفه خود موفق باشند بلاخره کسی از وبلاگستان موفقیتی کسب کنند همه اعضای این شهر مجازی را خوشحال می کنند. همچنین به آقای مجاهد و دیگر دوستانشان هم در حزب جامعه مدنی تبریک می گویم که واقعا در شرایط فعلی در همدان نقش پناهگاه را برای دانشجویان ایفا می کنند.
Powered by: Blogger
Based on Qwilm! theme.