سایپا قهرمان میشه

سایپا قهرمان میشه
لیگ به اصطلاح حرفه ای فوتبال ایران هم تمام شد. همان طور که همگان اطلاع دارند سایپا با سرمربی گری و گلزنی علی دایی قهرمان شد و همچنین استقلال اهواز دوم، پرسپولیس سوم، استقلال تهران چهارم و سپاهان هم پنجم شد.
اینم از جذابیت های فوتبال بی رئیس کشور ماست، که مثلا همه تیم ها در ابتدای فصل هر گونه ارتباط با بازیکنی را انکار می کنند و اساسا هیچ تیمی حاضر به پرداخت هزینه همراهی با آن بازیکن نیست. اما در آخر فصل همان بازیکن منفور تبدیل به عامل اصلی قهرمانی تیمی می شه که در روزهای آخر فصل نقل و انتقال و با صد تا اما و اگر حاضر شد او را به خدمت بگیرد.
و یا مثلا تیمی که از هشت هفته مانده به پایان لیگ اعلام می کند که دیگر از قهرمانی در لیگ نا امید شده و فقط به جام حذفی چشم دوخته، اما نا گاه در هفته آخر خود را دارای شانس قهرمانی می بیند و تازه در آخر کار بالا تر از تیمی قرار می گیرد که تا همین هفته قبل شانس اول قهرمانی بود.
در کل خوشحالم که استقلال و پرسپولیس قهرمان نشدند. خوشحالم علی دایی بلاخره از میادین فوتبال خداحافظی کرد. ناراحتم که تیم با ریشه ای مثل فولاد سقوط کرد. و ناراحتم که چرا سپاهان و پرسپولیس که از نظر من بازی های خیلی خوبی در این فصل نمایش دادند جای بهتری در جدول ندارند.
در ضمن، نمی دونم چه زمانی این روز خواهد آمد ولی می دانم که زمانی فوتبال کشور ما موفق است که توانسته باشیم حداقل یک جشن قهرمانی آبرومندانه برگزار کنیم.
دیگر عرضی نیست!
رزوگار بر شما هم (به مانند علی دایی) به کام باشد.
Powered by: Blogger
Based on Qwilm! theme.