اراکی های وبلاگستان


قالب جدید این وبلاگ را باید نتیجه خانه تکانی سال نو دانست. به هر حال لازم است هر چند وقت یکبار یه دستی به سر و روی خانه کشید. البته من برای این گرد و دود گیری به "قالبساز سایکو" متوسل شدم که الحق برای در رفع نیازهای من کافی بود. دست سازنده اش درد نکنه.
بخش جدیدی که به این وبلاگ اضافه شده "اراکی های وبلاگستان" است. حقیقتش از سال قبل بارها شاهد پیام های همشهریانم بودم که تعداد وبلاگ نویسان اراکی را بسیار محدود معرفی می کردند. خود من هم تا قبل از شروع به کار این وبلاگ، هیچ بلاگر اراکی را نمی شناختم! مجموع این رویدادها و البته تجربه مراجعه به وبلاگ "مهدی حسنی"، من را به فکر جمع کردن لینک وبلاگ های بلاگرهای اراکی انداخت. انجام این کار هم با کمک دوستان اراکی که در این یکسال به من لطف داشتند و همچنین کمک گوگل میسر شد. نتیجه جستجوها حجم عظیمی از دستنوشته های اراکیان وبلاگ نویس را مقابلم قرار داد. اما متاسفانه اکثر آن ها مدت هاست به روز نشده اند. حتی این تعدادی هم که الان لینکشان را در این جا می بینید غالبا هفته هاست که پست جدیدی اضافه نکرده اند. با این وجود وبلاگها و وبلاگ نویسان بسیارفعالی را هم پیدا کردم که مطمئنا اگر به نوشته هاشون مراجعه کنید شما هم از مشتریان پروپا قرص آن ها خواهید شد.
از همشهریان عزیزم مطمئنا جمع زیادی برای بازگو کردن دغدغه های خود به این محیط مجازی رو آورده اند که من موفق به شناسایی تعداد اندکی از آن ها شده ام. از مخاطبان احتمالی این خانه مجازی درخواست دارم درصورتی که با وبلاگی که به نوعی مربوط به اراک است و یا بلاگری که خود را وابسته به این شهر می داند، آشنایی دارید حتما به من معرفی اشان کنید تا لیست اراکی های وبلاگستان پربارتر شود.
به هر حال جمع کردن لینک تمام همشهریان در این وبلاگ افتخاری است برای من و امیدوارم روزی بتوانیم تمام همشهریان وبلاگ نویس را دور هم جمع کنم.
Powered by: Blogger
Based on Qwilm! theme.